معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .
آموزش تبدیل عکس به متن! 
Converting pic
برای شروع ابتدا وارد این سایت شوید.

حالا مانند تصویر زیر روی Browse کلیک نموده و عکس خود را از روی سیستم انتخاب نمایید.
سپس بر روی گزینه ی Submit کلیک نمایید.
حالا یک نام دلخواه انتخاب نمایید و سپس بر روی Submit کلیک نمایید.
اکنون عکس شما تبدیل به متن شده است و شما می توانید با کلیک بر روی Download Now آن را دریافت نمایید.

همچنین اگر مایل باشید ، می توانید تغییراتی را بر روی متن خود قبل از دانلود آن انجام دهید.
این تغییرات شامل تغییر کاراکتر های متن شما و میزان کم یا زیاد بودن تعداد کارکترها می باشدکه پس از اعمال تغییرات کافیست چند ثانیه صبر کنید تا فایل شما آماده شود و سپس آن را دانلود نمایید.
پس از دریافت فایل،آن را با برنامه ی Notepad باز نمایید.درصورتی که متن را به صورت به هم ریخته مشاهده کردید کافیست فونت برنامه ی Notepad را به Courier New' و یا 'Lucida Consol تغییر دهید و  تیک گزینه ی wordwap را از تب Fonts بردارید.
 
 

اضافه کردن نظر



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:آموزش تبدیل عکس به متن! ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
IP چیست؟ - بخش اول 
ip
 کامپیوترها برای حضور در شبکه نیاز به آدرس شناسایی دارند. نشانی پروتکل اینترنت (Internet Protocol Address) یا به اختصار نشانی آی‌پی (IP Address) شماره ايست که به هر کامپيوتر متصل به شبکه اختصاص داده ميشود تا بتوان به کمک آن شماره به کامپیوتر مربوطه دسترسي داشته و تبادل اطلاعات نمود.
آی پی داری ورژن های مختلفی است مانند آی پی ورژن 4 یا ورژن 6 که ورژن 6 جدید ترین آن است ولی هنوز به صورت گسترده استفاده نمی شود. آی پی ورژن 5 استفاده نمی شود و کاربردی ندارد.
یک آی پی از 4 بخش تشکلی شده است که در ورژن 4 آن ها را با نقطه از یک دیگر جدا می کنند و هر بخش حداقل 0 و حداکثر 255 است. البته بخش اول از سمت چپ هیچگاه صفر نمی شود.
آی پی از دو جزء تشکلیل می شود یک جزء Net ID و دیگری Host ID نام دارد. برای آشنایی بیشتر می توان گفت که مورد اول مانند نام خانوادگی است و مورد دوم مانند نام فرد است. و تفاوت بین این دو را Subnet Mask می گویند.
 وقتی می گویند Subnet Mask یک آی پی برابر 255.255.255.0 است یعنی قسمتی که برابر است با 255 Net ID نام دارد یا همان نام خانوادگی و قسمت صفر Host ID نام دارد یا همان نام فرد. 
برای مثال با توجه به Subnet Mask بالا دو جزء آی پی 192.168.162.10  به این صورت است که سه عدد اول را Net ID گفته می شود و قسمت آخر Host ID گفته می شود. 
مثلا در آی پی 198.138.156.100 با توجه به Subnet Mask 255.255.0.0 دو بخش اول که برابر است با 255 به آن Net ID گفته می شود. پس در این آی پی قسمت 198.138 Net ID گفته می شود. و بخش سوم و چهارم که برابر با صفر است در Subnet Mask به آن Host ID می گویند که در این آی پی 156.100 همان Host ID است یا همان نام.
بگذارید کمی سطح پایین تر بگوییم. شبکه ها مانند خانواده ها هستند و فرض کنید که هر خانواده فقط می خواهد با افراد خودش گفتگو کند پس باید Net ID آنها یکی باشد برای مثال در خانواده آقای جاهدی افرادی که با یک دیگر گفتگو می کنند همگی دارای یک فامیلی هستند ولی با نام های متفاوت. پس حسین جاهدی می تواند با فاطمه جاهدی گفتگو کند نه با عباس قادری.  و وقتی که می گویند این خانواده داری subnet Mask برابر با 255.255.255.0   است نتیجه می گیریم که این خانواده دارید 255 نفر است. (ماشاالله به پدر و مادر این خانواده)
در یک شبکه هم وقتی Subnet Mask مشخص می شود برای مثال 255.255.255.0 است پس آی پی های 192.168.200.45 و 192.168.200.12 و 192.168.200.80 و 192.168.200.194 می توانند با یک دیگر ارتباط داشته باشند. ولی با آی پی 192.167.200.80 این شبکه ما ارتباط برقرار نمی کند چرا که Net ID یا همان نام خانوادگی آنها یکی نیست.
با توجه به تعداد افراد یک شبکه شما Sub net Mask خود را مشخص می کنید برای مثال اگر 300 کاربر دارید باید از subnet Mask برابر با 255.255.0.0  استفاده کنید.
آی پی ها دارای کلاس های مختلفی هستند.
در شكل زير محدوده آدرس دهي كلاسهاي مختلف را ميبينيد.
در بخش بعدی به انواع آی پی ها و معرفی آی پی ورژن 6 و روش بدست آوردن آی پی سیستم و وب سایت ها می پردازیم.
 

اضافه کردن نظر



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:IP چیست؟ - بخش اول ,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

نحوه وارد کردن شارژ همراه اول

پس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنید.

Ok یا دکمه سبز # شماره رمز شارژ # * 140 *

برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت همراه اول‌تان نیز باید کد زیر را وارد کنید.

Ok یا دکمه سبز #11 * 140 *

نحوه وارد کردن شارژ همراه اول ۱۰۰۰ تومانی

نحوه وارد کردن شارژ ۱۰۰۰ تومانی همراه اول، با بقیه‌ی انواع شارژهای همراه اول متفاوت است. شما برای وارد کردن شارژ همراه اول هزار تومانی، باید در سرویس جیرینگ همراه اول ثبت نام کنید. این کار تنها زمانی که برای اولین بار می‌خوهید از این نوع شارژ استفاده کنید، لازم است. برای ثبت نام در جیرینگ، کد زیر را وارد کنید:

*123#دکمه سبز یا ok

پس از وارد کردن این کد، در پنجره‌ای که باز می‌شود، ابتدا عدد ۰ را برای ثبت نام، و سپس عدد ۱ را برای تأیید اطلاعات وارد کنید. بسیار خب، ثبت نام شما تکمیل شد و شما پیامکی حاوی رمز سرویس جیرینگ دریافت خواهید کرد. از این به بعد، برای وارد کردن شارژ ۱۰۰۰ تومانی همراه اول، کافی است کد زیر را وارد کنید:

*123*44*کد 14 رقمی شارژ 1000 تومانی

نکته: در  هنگام  فعالسازی  رمز  شارژ  الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا  در صورت تکرار  بیش از   4  بار  خطا  در ورود رمز،  سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای  برقراری مجدد  ارتباط ،‌ به  دفاتر خدمات ارتباطی ،  مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و  یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.




تاریخ: پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:نحوه وارد کردن شارژ همراه اول,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
* شما میتوانید با کیبرد خود نیز از پیانو استفاده نمایید *

   ترتیب دکمه به صورت زیر میباشد :   

Q W E R T Y U I O  P A Z S X D C F V G  B H N J M K L

تولد مبارک را با پیانو تمرین کن و بزن

حروف الف بای انگلیسی را با پیانو بزنید



ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

ترتیل جز ۲۰ قرآن کریم

quran ترتیل جز ۲۰ قرآن کریم

آیات ۵۶ سوره مبارکه نمل، تمام آیات سوره قصص و آیات یکم تا ۴۵ سوره عنکبوت در بیستمین جزء از قرآن کریم واقع شده است.

محتوای سوره مبارکه قصص

بخشى از محتواى این سوره را داستان موسى و بنى اسرائیل و فرعونیان تشکیل مى‏دهد، بخشى که در حدود نیمى از آیات این سوره را در برمى‏گیرد.

مخصوصاً از زمانى سخن مى‏گوید که موسى طفل ضعیف شیرخوارى در چنگال فرعونیان بود اما آن قدرت شکست‏ناپذیرى که بر سراسر عالم هستى سایه افکنده این طفل ضعیف را در دامان دشمنان نیرومندش بزرگ کرد و سرانجام آنقدر قدرت و قوت به او بخشید که دستگاه فرعونیان را در هم پیچید و کاخ بیدادگریشان را واژگون ساخت تا مسلمانان به لطف پروردگار و قدرت بى‏انتهاى او دلگرم باشند و از فزونى جمعیت و قدرت دشمن، هراسى به خود راه ندهند.

آرى بخش اول این سوره را همین تاریخچه پر معنى و آموزنده تشکیل مى‏دهد به ویژه که در آغازش نوید حکومت حق و عدالت را براى مستضعفین و بشارت درهم شکستن شوکت ظالمان را بازگو مى‏کند، بشارتى آرامبخش و قدرت آفرین.

مى‏گویند بنى اسرائیل تا آن زمان که رهبر و پیشوایى نداشتند و در زیر چتر ایمان و توحید قرار نگرفته بودند و فاقد هرگونه حرکت و تلاش و کوشش منسجم و متحدى بودند زنجیر اسارت و بردگى را در گردن داشتند اما به هنگامى که رهبر خود را یافتند و قلب خود را به نور علم و توحید روشن کردند چنان بر فرعونیان تاختند که حکومت را براى همیشه از دست آنها بیرون آورده و بنى اسرائیل را آزاد نمودند.

بخش دیگرى از این سوره را داستان قارون، آن مرد ثروتمند مستکبر را که تکیه بر علم و ثروت خود داشت بازگو مى‏کند که بر اثر غرور، سرنوشتى همچون سرنوشت فرعون پیدا کرد. او در آب فرو رفت و این در خاک، او تکیه بر قدرت نظامى و حکومت داشت و این تکیه بر ثروت! تا روشن شود نه ثروتمندان مکه و نه قدرتمندان مشرک در آن سرزمین و نه بازیگران سیاسى آن محیط توانایى دارند که در برابر اراده الله که به پیروزى مستضعفان بر مستکبران تعلق گرفته کمترین مقاومتى نشان دهند این بخش در اواخر سوره آمده است.

و میان این دو بخش درس‌هاى زنده و ارزنده‏اى از توحید و معاد و اهمیت قرآن، وضع حال مشرکان در قیامت، مسئله هدایت و ضلالت و پاسخ به بهانه جویی‌هاى افراد ضعیف آمده است که در حقیقت نتیجه‏اى است از بخش اول و مقدمه‏اى است براى بخش دوم.

فضیلت تلاوت سوره قصص

در حدیثى از پیامبر اکرم(ص) مى‏خوانیم: کسى که سوره قصص را بخواند، به تعداد هر یک از کسانى که موسى را تصدیق یا تکذیب کردند ده حسنه به او داده خواهد شد و فرشته‏اى در آسمان‌ها و زمین نیست مگر اینکه روز قیامت گواهى بر صدق او مى‏دهد.

در حدیث دیگرى از امام صادق (ع) آمده است: کسى که طواسین ثلاث (سوره قصص و نمل و شعراء) را در شب جمعه بخواند از دوستان خدا، در جوار او ، و در کنف حمایت او قرار خواهد گرفت و در دنیا هرگز فقر و ناامنى و ناراحتى شدید پیدا نخواهد کرد و در آخرت خداوند آنقدر از مواهب خود به او مى‏بخشد که راضى شود و برتر از راضى بودن.

محتواى کلی سوره عنکبوت

نامگذارى این سوره به سوره عنکبوت از آیه ۴۱ آن گرفته شده که بت‏پرستان را که تکیه بر غیر خدا مى‏کنند تشبیه به عنکبوت مى‏کنند که تکیه‏گاهش، تارهاى سست و بى‏بنیاد است.

به طور کلى مى‏توان گفت بحث‌هاى این سوره در چهار بخش خلاصه مى‏شود:

۱ -بخش آغاز این سوره که پیرامون مسئله امتحان و وضع منافقان است و این دو پیوند ناگسستنى با هم دارند چرا که شناخت منافقان جز در طوفان‌هاى امتحانات و آزمون‌ها ممکن نیست.

۲ -بخش دیگرى که در حقیقت براى دلدارى پیامبر صلى ‏الله ‏علیه ‏و آله و مؤمنان اندک نخستین از طریق بیان گوشه‏هایى از سرنوشت پیامبران بزرگى همچون نوح و ابراهیم و لوط و شعیب است که در برابر گردن‌کشانى همچون نمرود و ثروتمندان خودخواه قرار داشتند ابزار این مبارزه، کیفیت این مبارزه و پایان آن مشخص شده است تا هم دلدارى براى مؤمنان باشد و هم هشدارى براى بت‏پرستان سنگدل و ستمگر که در عصر پیامبر (ص‏) بودند.

۳ -بخش دیگرى از این سوره که مخصوصاً در اواخر سوره قرار گرفته از توحید، نشانه‏هاى خدا در عالم آفرینش، مبارزه با شرک، سخن مى‏گوید و وجدان و فطرت انسان‌ها را در اینجا به داورى مى‏طلبد.

۴ -قسمت دیگرى از این سوره مباحث متنوعى پیرامون ضعف و ناتوانى معبودهاى ساختگى و عابدان عنکبوت صفت آنها است، همچنین عظمت قرآن و دلایل حقانیت پیامبر اکرم(ص) و لجاجت مخالفان و نیز یک سلسله مسائل تربیتى همچون نماز، نیکى به پدر و مادر، اعمال صالح و طرز بحث و برخورد منطقى با مخالفان دور مى‏زند.

فضیلت تلاوت سوره عنکبوت

هر کس سوره عنکبوت را بخواند به تعداد تمام مؤمنان و منافقان، ده حسنه براى او نوشته مى‏شود.

درباره تلاوت سوره عنکبوت و روم در ماه رمضان در شب بیست و سوم، فضیلت فوق‏العاده‏اى وارد شده است تا آنجا که در حدیثى از امام صادق (ع‏) مى‏خوانیم: هر کس سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان شب بیست و سوم تلاوت کند به خدا سوگند اهل بهشت است و من هیچ کس را از این مسئله استثناء نمى‏کنم و نمى‏ترسم که خداوند در این سوگند قاطع من گناهى بر من بنویسد و مسلما این دو سوره در پیشگاه خدا بسیار ارج دارد.

مبنع: فارس




تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:ترتیل جز ۲۰ قرآن کریم,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

جهان در 150 سال آینده چگونه خواهد بود؟

» سرویس: علمي و فناوري - علمي

زندگی بشر در قرون آینده بشدت تحت تأثیر فناوری‌های پیشرفته از جمله ابر رایانه‌ها و ربات‌های هوشمند خواهد بود.

 به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توسعه فناوری‌های مختلف از جمله استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر، توسعه دانش پزشکی، گسترش نفوذ سیستم‌های رایانه‌ای و ربات‌ها در زندگی انسان، مشکلات ناشی از افزایش جمعیت و پدیده گرمایش جهانی از جمله مهمترین عوامل تأثیر گذار بر زندگی بشر در 150 سال آینده محسوب می شوند.

 طول عمر

 انتظار می رود که طول عمر بشر طی دهه های آینده با توسعه علوم مختلف بویژه دانش پزشکی، شاهد افزایش چشمگیری بوده و انسان آینده بتواند براحتی تا 150 سال عمر کند.

 درمان اختلالات ژنتیکی در دوران جنینی، توسعه درمان سرطان و ایدز، روش های نوین ژن درمانی برای بیماری‌های مختلف می‌توانند نوید دهنده عمر طولانی‌تر بشر آینده باشند.

 ربات ها

 اگر انسان آینده دست کم 150 سال عمر داشته باشد، نباید تا سن 100 سالگی بازنشسته شود!

 در حال حاضر ربات ها در بسیاری از مشاغل، جایگزین نیروهای کار انسانی شده‌اند؛ اما در آینده ربات‌ها حضور جدی‌تری در زندگی انسان‌ها خواهند داشت و احتمالا کارفرمایان انسان‌های آینده، ربات‌های هوشمند خواهند بود.

 انرژی

 در حال حاضر استفاده از انرژی های پاک مانند انرژی خورشید یا باد بسرعت در حال گسترش بوده و اتکا به سوخت های فسیلی با منابع رو به پایان از جمله نفت هر روز کمتر می شوند.

 انرژی هسته‌ای نیز علاوه بر تولید حجم عظیمی از انرژی، امکان سفرهای فضایی به مقاصد دور دست را فراهم خواهند کرد.

 وضعیت جوی

 ادامه روند صعودی تولید دی اکسید کربن، باعث افزایش چشمگیر درجه حرارت در نقاط مختلف جهان خواهد شد و در این شرایط تا یک قرن آینده شاهد 11 درجه افزایش دما خواهیم بود.

 ذوب شدن یخچال ها، بالا آمدن آب دریا، وقوع توفان های مختلف و بروز سیل در شهرها از جمله مشکلاتی است که ساکنان آینده زمین با آن مواجه خواهند بود.

 مغز انسان

 در حال حاضر نمونه‌هایی از رابط کاربری مغز – رایانه وجود دارند که امکان کنترل برخی عملکردها را برای افراد معلول فراهم می‌کنند.

 شاید تا یک قرن و نیم آینده تایپ کردن بر روی صفحه کلید به یکی از بیهوده‌ترین شیوه‌های نگارش تبدیل شود و انسان با اتصال مستقیم رایانه به مغز خود، مطالب مورد نظر را براحتی بنویسد؛ همچنین در آینده دسترسی آنی به اینترنت یا نرم‌افزارهای خاص با ایمپلنت های چشمی فراهم خواهد شد.

 ابر رایانه

 پردازش حجم عظیم داده‌ها با نسل آینده ابر رایانه‌های پر قدرت تسهیل ‌خواهند شد؛ دانشمندان پیش بینی کرده‌اند که ابر رایانه‌ها تا سال 2045 از هوش انسان پیشی خواهند گرفت!

کلونی های فضایی

 با روند کنونی افزایش جمعیت ساکنان زمین و منابع محدود موجود در این سیاره، انسان‌های آینده باید در فضا بدنبال یافتن سکونتگاه باشند.

 از جمله طرح‌های در دست اجرا، ساخت مستعمرات انسانی بر روی سیاره مریخ است و پیش بینی می‌شود که تا یک قرن دیگر شاهد تولد کودکانی در مستعمرات انسانی بر روی ماه یا مریخ باشیم!




تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:جهان در 150 سال آینده چگونه خواهد بود؟,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

جمله های مفهومی

1- قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را !
این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!

2
- یک قلــب پـــاک؛
از تمــــام مــعـــــابـــد و مســـاجــــد
و کلیـــســـا هــــای دنیـــــا مــقـــدس تـــر است ...

3- این روزها دلگرمی میخواهم وگرنه چیزی که زیاد است سرگرمی...

4- براي كشتيهاي بي حركت............موجها تصميم مي گيرند.....

5- باید دنبال شادی ها گشت، غمها خودشان ما را پیدا می کنند

6- هميشه دلتنگي به خاطر نبودن كسي نيست
گاهي بخاطر بودن كسي ست
كه حواسش به تو نيست ..........

7- سقوط تاوان پریدن با بعضی هاست

8-
ازعصبانیت آدمایی که همیشه مهربونن خیلی بترسید
چون وقتی عصبانــــــــی میشن
دیگه نمیتونن لبخند بزنن..

9- از خدا پرسید: اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای آرزو کردن چه سود دارد؟
خدا گفت: شاید در سرنوشتت نوشته باشم; هرچه آرزو کرد!!!

10- احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی ….

11- موفقيت براي اشخاص کم ظرفيت، مقدمه گستاخي است ..

12- زمان آدم‌ها را دگرگون می‌کند اما تصویری را که از آنها داریم ثابت نگه می‌دارد.
هیچ چیزی دردناک‌تر از این تضاد میان دگرگونی آدم‌ها و ثبات خاطره نیست!

13- آدمهایی که عشقشونو مثل کانال تلویزیون عوض میکنند،
آخرش باید بشینن برفک تماشا کنند ....!!

14- خودمان را با جمله " تا قسمت چه باشد " گول نزنیم...
قسمت، اراده من و توست...

15- خیـلی احمقیـم اگه فکر کنیـم آدمـا، تـوی شوخـی دلشـون نمی شکنـه

16- همیشه حرف از رفتن هاست کاش کسی... با آمدنش غافلگیرمان کند!!!

17- زمانی كه خاطره هایت ازامیدهایت قویتر شدند پیــــــــــر شدنت شروع میشود ...

18- روزی کسی را پیدا خواهید کرد که گذشته تان برایش اهمیتی ندارد چون می خواهد آینده
تان باشد...

19- حسادتِ دوست، از رقابتِ دشمن بدتره !

20- اگه اولش به فکر آخرش نباشی ....آخرش به فکر اولش میفتی !!!

21- به جای پاک کردن اشکهایتان، آنهایی که باعث گریه تان میشوند را پاک کنید.

22- و چقــــــدر دیر می فهمیم
که زندگــــــی همین روزهاییست که منتظــــر گذشتنش هســتیم.. .




تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:جمله های مفهومی,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

وسعت زندگی - رای من - رای تو

 

مشكل امروز كشور عزيزمان ايران اقتصاد هست و رهبر معظم انقلاب هم در
 
 سخنراني سالگرد ارتحال امام راحل(ره) هم فرمودند مسئله اصلي اقتصاد است .
 
 سئوالات زير و جوابهاي آن كانديداي اصلح را به شما معرفي ميكند.
 
 
كدام يك از اين نامزدهاي انتخابات دكتراي اقتصاد دارد و سواد اين كار را دارد؟
 
نويسنده سند راهبردي چشم انداز ١٤٠٤ در مجمع تشخيص مصلحت نظام كيست؟
 
كاشف شهدا و فرماندهان بزرگ جنگ تحميلي كدام يك از اين نامزدهاست؟
 
تنها كسي كه حكم مسئوليت از امام(ره) دارد كدام يك از اين عزيزان كانديدا مي باشد؟
 
كانديداي اخلاق محور در ميان اين ٦ نفر كدام است؟
 
سلام بر زندگي




تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:وسعت زندگی - رای من - رای تو,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 كاش مهربانتر باشيم
http://upload.tehran98.com/img1/npx0v998o54k5extcht.jpg
 
 




تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب: كاش مهربانتر باشيم,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی

 

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت!

اگر با دقت به سرانگشتان خود نگاه کنید خطوطی مواج و تو درتو را در تک‌تک آنها می‌بینید. خطوطی که به اعتقاد بسیاری از مردم می‌تواند آینه‌ای از رفتار و خلق‌وخوهای فردی باشد. سال‌هاست که چینی‌ها با مطالعه و بررسی خطوط کف دست و سرانگشتان کودکانشان، استعدادها و روحیات فرزندانشان را شناسایی و متناسب با آن از روش‌ها و شیوه‌های مناسب برای تربیت و آموزش آنها استفاده می‌کنند.

آنها گاهی پا را از این موضوع فراتر می‌گذارند و برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین همسر و حتی کارمند پیش از بررسی سوابق کاری و رزومه افراد به مطالعه اثر انگشت‌ آنها می‌پردازند. آنها برای این کار نیاز به اثر 5 انگشت دست چپ دارند. بر اساس این باور اثر انگشت در افراد به صورت خطوط دایره‌ای شکل (O) و خطوط مواج (W) دیده می‌شود و وجود هر یک از این خطوط در انگشتان مختلف مانند انگشت شست یا سبابه نشان دهنده یک ویژگی یا خلق‌وخوی اخلاقی است.

برای تجربه این باور تنها به یک برگ کاغذ سفید و یک استامپ نیاز دارید. به 5 انگشت خودتان نگاه کنیدو بعد خودتان را بهتر بشناسید.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشت OOOOO

مستقل‌ترین فرد روی زمین

اگر اثر تمامی انگشت‌های دست چپ از شست تا انگشت کوچک به صورت دایره‌ای باشد، شما با شخصی مواجهید که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است. این فرد شخصیتی بسیار قوی و خلق و خویی گرم دارد، به گونه‌ای که می‌تواند در یک مهمانی به‌راحتی با افراد مختلف با روحیات متفاوت گرم بگیرد و گفت و گو کند. این افراد چه مرد، چه زن شخصیت مستقلی در زندگی دارند و غالبا در زندگی شخصی و کارشان بسیار موفق هستند. تجربه نشان داده این افراد به سختی دچار خشم و بی‌قراری می‌شوند و در شرایط بحرانی می‌توانند با حفظ آرامش بهترین تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشند.

 

اثر انگشت WWWWW

خجالتی، صادق و خلاق

گروهی از مردم دارای اثر انگشت مواج هستند. به این ترتیب که اثر هر 5 انگشت آنها به صورت مواج است. بر اساس باور چینی‌ها، فردی که دارای اثر انگشت مواج است یکی از صادق‌ترین و راست‌گوترین افراد است. این افراد خلاقیت بسیار بالایی دارند اما معمولا در موقعیت‌های مختلف به دلیل اینکه خجالتی هستند کمتر می‌توانند پتانسیل‌ها و قابلیت‌های خود را به دیگران معرفی کنند و همین مسئله موجب می‌شود کمتر بتوانند در موقعیت‌های اجتماعی و کاری موفقیت‌کسب کنند، مگر آنکه بتوانند با مدیریت و برنامه‌ریزی بر خجالت خود غلبه کنند. به اعتقاد چینی‌ها، چنین فردی در صورتی که نتواند بر خجالتی بودن خود غلبه کند، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کار باشد.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثرانگشت WOOOO

با او ازدواج کنید

زنان و مردانی که اثر انگشت شست آنها مواج و مابقی آن دایره‌ای است، شخصیت‌های فوق‌العاده روشنفکر با دیدی باز و اجتماعی هستند و همین مسئله مهم‌ترین شرط موفقیت‌های آنها در زندگی خصوصی، ازدواج و کارشان است. به اعتقاد بسیاری از خانواده‌های چینی انتخاب چنین افرادی برای زندگی مشترک، یکی از بهترین گزینه‌هاست، زيرا این گروه علاوه بر دید باز و روشنی که به مسائل دارند افرادی فوق‌العاده مهربان، خانواده‌‌دوست و موفق هستند. اما به دلیل عجله‌ای که برای به سرانجام رساندن کارها دارند، معمولا به مشکل بر می‌خورند. شاید بهتر باشد که این گروه صبر و تحمل بیشتری در پیشبرد کارها و برنامه‌هایشان داشته باشند و کمی روی این ویژگی شخصیتی‌خود کار کنند.

 

اثرانگشت OWWWO

خیلی‌ها به شما حسادت می‌کنند

افرادي كه داراي چنين اثر انگشتي هستند موفقیت‌های زیادی در زندگی دارند اما این موفقیت‌ها را در دراز مدت کسب می‌کنند، بنابراین باید پیگیری زیادی در طول زندگی برای به نتیجه‌ رسیدن کارها و اهداف‌شان داشته باشند. معمولا افرادی که اثر انگشت شست و کوچک آنها دایره و مابقی انگشتانشان مواج است، برای انتخاب کارهای بزرگ و حرفه‌ای ساخته شده‌اند و موقعیت کاری آنها ممکن است موجب حسادت بسیاری از نزدیکانشان شود. این افراد معمولا پشتکار زیادی دارند و انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه می‌تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد، زيرا می‌توانند نتیجه درخشانی از آن کسب کنند.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشتOWWOW

لطفا خود شیفته نباشید

برای افرادی که دارای این اثر انگشت هستند، یادگیری تواضع و فروتنی شرط اول است. این افراد معمولا نسبت به موقعیت و جایگاهی که در زندگی، کار و تحصیل دارند، می‌بالند و فراموش‌شان می‌شود که برای حفظ این موقعیت‌ها باید تلاش کنند، بنابراین در بیشتر مواقع موفقیت‌های کوتاه و زودگذر در مسیر زندگی‌شان قرار می‌گیرد. اما اگر این گروه کمی تواضع داشته باشند، می‌توانند بهترین شرایط را برای زندگی داشته باشند. از طرفی این افراد نباید فراموش کنند که همواره به فکر کار ، تلاش و تکاپوی روزانه باشند. آنها نباید حتی روزی از فکر تلاش و کوشش دست بردارند.

اثرانگشت OWOWW

موفقیت در 40 سالگی در انتظار شما ست

اگر شما هم دارای چنین اثر انگشتی هستید باید بدانید که نفوذ و قدرت زیادی برای به ثمر رساندن پروژه‌های مالی بزرگ دارید و می‌توانید در دهه چهارم زندگی خود به موفقیت‌هایی دست پیدا کنید که بسیاری از هم‌سن و سالانتان به این موقعیت غبطه بخورند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که یاد بگیرید از این نفوذ و قدرتی که دارید برای جذب افراد و دوستی بیشتر با اطرافیان‌تان استفاده کنید. برقراری ارتباط مفید با دیگران، کمک کردن به اطرافیان و فراهم کردن روابط دوستانه با انرژی‌های صادقانه در حفظ موقعیت شما بسیار موثر است.

 

اثر انگشت OOOOW

مودب اما بی‌اعتماد

بیشتر افرادی که دارای این نوع اثر انگشت هستند، یعنی به جز اثر انگشت کوچک آنها اثر مابقی انگشتان‌شان دایره‌ای شکل است افرادی بسیار مودب و خوش مشرب هستند. این افراد بهترین گزینه برای دوستی و مراوده با دیگران به ویژه افراد مسن و سالمند هستند و در همه شرایط تلاش می‌کنند آداب‌دانی خود را حفظ کنند و با کمک بهترین واژه‌ها احساسات و نیاز‌هایشان را با دیگران در میان بگذارند. این مسئله موجب شده تا این افراد در میان اطرافیانشان جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشند. اما از طرفی این افراد بیش از حد محافظه‌ کارند و خیلی سخت می‌توانند به دیگران اعتماد کنند. برخلاف آنکه مردم و اطرافیان خیلی راحت به این گروه اعتماد می‌کنند آنها خیلی سخت می‌توانند برای شروع کار یا پروژه‌ای به دوستان و اطرافیانشان اتکا کنند.

شخصیت شناسی از روی اثر انگشت

اثر انگشت OOOWW

بد اخلاق اما مدیر

یکی از خصوصیت‌های رفتاری افرادی که دارای این نوع اثر انگشت هستند تندخویی و بداخلاقی آنهاست. این افراد خیلی زود از کوره در می‌روند و معمولا نمی‌توانند واکنش‌های عصبی خود را کنترل کنند. مهم‌ترین عاملی که موجب می‌شود آنها خیلی زود در مقابل مسائلی که باب‌ میل‌شان نیست ترش‌رویی کنند زودداوری و قضاوت‌های سطحی آنهاست. در حالی که این افراد پتانسیل زیادی برای مدیریت شرایط بحرانی دارند و با کمی تمرین می‌توانند در گروه افراد آرام قرار بگیرند. چاره این گروه آن است که با کمک تمرین‌ها و تکنیک‌های آرامش‌‌بخشی که در حركات كششي ذهن و جسم (يوگا) و تای‌چی وجود دارد کمی بر واکنش‌های رفتاری خود کار کرده و سعی کنند آرامش بیشتر و تمرکز بیشتری برای تصمیم‌گیری‌ها و قضاوت‌هایشان داشته باشند.

 

اثر انگشت OWWWW

در یک قدمی موفقیت

مهم‌ترین ویژگی افرادی که اثر انگشت شست آنها دایره و مابقی انگشت ها مواج است روابط و مهارت‌های اجتماعی است. این گروه از جمله موفق‌ترین افراد برای پیش‌برد پروژه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی هستند و بهترین گزینه برای انجام کارهای اداری و روابط‌عمومی محسوب می‌شوند. این افراد در هر دوره از زندگی خود چه در جوانی و چه میانسالی دوستان زیادی داشته و ارتباط‌های گسترده‌ای با دیگران دارند به‌گونه‌ای که در فهرست دوستان آنها می‌توانید یک کارمند بانک، یک بازنشسته ارتش، یک فروشنده کفش و حتی یک کارگر ساختمانی را مشاهده کنید که وی به سادگی توانسته با مهارت خود ارتباط اجتماعی و دوستانه مناسبی با آنها برقرار کند. این افراد در غالب موارد برای برقراری رابطه دوستانه و کاری بدون مشکل پیش می‌روند و می‌توانند سال‌ها یک رابطه کاری و حتی دوستانه را با موفقیت اداره کنند.

 




تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:شخصیت شناسی از روی اثر انگشت!,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی