من خدایی دارم،
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

 

  • من خدایی دارم، كه در این نزدیكی است ، نه در آن بالاها...ه مهربان، خوب، قشنگ، چهره اش نورانیست ، گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من. او مرا می فهمد، او مرا می خواند، او مرا می خواهد ، او همه درد مرا می داند...ه یاد او ذکر من است، در غم و در شادی ، چون به غم می نگرم، آن زمان رقص کنان می خندم ، که خدا یار من است، که خدا در همه جا یاد من است ، او خدایست که همواره مرا می خواهد...ه او مرا می خواند، او مرا می خواهد ، او همه درد مرا می داند... ه


  • مژده وصل دهد صبر به دل روز به روز* صبر یعنی که خدا دست به کار است هنوز دیده و گوش و دل و عقل گواهند همه* که به حق جام به می مانده وفادار هنوز ...

darya






تاریخ: چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:من خدایی دارم,,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی