پاهای من بوی وحشتناکی می دهد ؛ چکار کنم؟
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

 

پاهای من بوی وحشتناکی می دهد ؛ چکار کنم؟
 
پاهای من بوی وحشتناکی می دهد؛می ترسم دیگران هم بوی آن را حس کنند. چکار می توانم بکنم؟

 
اولین کاری که باید بکنید اینست که آنها را خشک نگه دارید.پاها دارای غدد قندی بیشتری نسبت به سایر قسمتهای بدن هستند بجز دستها ؛ پرشین وی توصیه می کند که کفشی از جنس جنس های سبک و قابل تنفس برای پاهایتان انتخاب کنید. مثل چرم یا کرباس تا پای شما بتواند در طول روز در کفش تنفس کند و هوا براحتی داخل آن شده و خارج شود. هر روز پاهایتان را بشوئید ( از یک صابون آنتی باکتریال) استفاده کنید.اگر باز هم نتیجه ای نگرفتید تشتی را از سرکه (دوپیمانه) و یک پیمانه آب پر کرده و روز یکبار پاهایتان را با محلول ذکر شده بشوئید.سرکه باکتری های موجود بین انگشتان پا را از بین برده و باعث شادابی و تمیزی پوست آن می شود.





ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی