چند قانون مهم برای کسب امنیت مالی
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

چند قانون مهم برای کسب امنیت مالی

دستیابی به استقلال مالی دشوار نیست

یکی از اهداف مهم در زندگی استقلال مالی است. تلاش کنید تا به این هدف برسید تا دیگر نگرانی مالی نداشته باشید. خبر خوب اینکه امروزه بدست آوردن استقلال مالی آسان تر از گذشته است.

قانون فراوانی. در این دنیای پول کافی برای تمام کسانی که خواهان آن هستند و از قوانین بدست آوردنش پیروی می کنند، وجود دارد. مردم پولدار می شوند چون می خواهند که پولدار شوند، و برخی فقیر هستند چون هنوز تصمیمی برای پولدار شدن نگرفته اند. بسیاری از مردم موانع فراوانی در برابر خود داشته اند آنقدر که فکرش را هم نمی کنید اما در هر صورت موفق شدند. پس شما هم می توانید.

قانون مبادلات. پول وسیله ای است که مردم از طریق آن کالا و خدمات را با کالا و خدمات دیگران مبادله می کنند. میزان پولی که بدست می آورید تعیین کننده ارزشی است که دیگران برای کار شما قائل هستند. برای افزایش درآمد باید ارزش کار خود را بالا ببرید.

قانون سرمایه. بهترین سرمایه شما، سرمایه فیزیکی و ذهنی شماست یعنی توانایی های کسب درآمد. میزان زمانی که صرف می کنید و توانایی که از خود نشان می دهید، توانایی کسب درآمد شما را تعیین می کند. زمان و پول را می توان خرج یا سرمایه گذاری کرد. اگر شما سرمایه و زمان خود را برای افزایش آگاهی و بدست آوردن توانایی ها بیشتر صرف کنید، ارزش خود را بالا می برید.

قانون افق زمانی. موفق ترین مردم کسانی هستند که افق دورتری را در تصمیم گیری های خود در نظر می گیرند. می توانید زمان کوتاهی را صرف مدیریت خود و کنترل شخصی کرده و لذت های زود گذر را فدا کنید. آنگاه در بلند مدت از فواید آن استفاده خواهید کرد.

قانون پس انداز. استقلال مالی زمانی برای مردم بوجود می آید که هر ماه حدود 10 درصد از درآمد خود را در طول عمر پس انداز کنند. پس انداز امروز امنیت و امکانات آتی را ضمانت می کند.

قانون انباشت. مهم نیست چقدر درآمد دارید، میزان پس انداز است که بالاترین تاثیر را بر آینده مالی شما دارد. معیار حقیقی کیفیت توان مالی شما در آینده این است که چه میزان از درآمد خود را پس انداز می کنید.

قانون سه اصل. سه قانون، استقلال مالی شما را تعیین می کنند. پس انداز، بیمه و سرمایه گذاری. یکی از وظایف شما در طول زندگی افزایش توان مالی برای خود و کسانی است که به شما وابسته اند. برای اینکه آماده مواجهه با شرایط غیرمنتظره باشید، باید معادل دو تا سه ماه هزینه معمول خود، پس انداز داشته باشید.

قانون سرمایه گذاری. پیش از سرمایه گذاری تحقیق کنید. در قانون پول این موضوع مهمترین اصل محسوب می شود. شما باید حداقل به همان میزان که برای بدست آوردن پول زمان می گذارید برای تحقیق درباره سرمایه گذاری نیز وقت بگذارید.

از دست دادن پول بسیار آسان است. اگر طرز فکر شما به گونه ایست که از دست دادن بخشی کوچک از پول چندان اهمیتی برایتان ندارد مطمئن باشید در نهایت میزانی بالا از پول خود را از دست خواهید داد. تنها با کسانی سرمایه گذاری کنید که سابقه ای مثبت در حوزه سرمایه گذاری با پول خود داشته اند.

قانون جذب. هر چه بیشتر پس انداز کنید، پول بیشتری به سمت تان جذب می شود. قانون جذب موضوعی است که حدود 5 هزار سال قدمت دارد. قانون جذب در هر زمینه از زندگی، بخصوص زمینه مالی صادق است. هر چه احساس مثبت بیشتری با پولتان همراه کنید، موقعیت های بیشتری برای جذب پول بیشتر خواهید داشت.

عمل کنید. هر روز، هر هفته و هر ماه زمانی را صرف بررسی موقعیت مالی خود کرده و به دنبال راه هایی برای استفاده هوشمندانه تر از منابع مالی خود باشید. هر چه زمان بیشتری بگذارید تصمیم بهتری گرفته و پول بیشتری خواهید داشت.






تاریخ: سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:چند قانون مهم برای کسب امنیت مالی,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی