فرمولی برای پیشرفت مداوم
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

فرمولی برای پیشرفت مداوم

کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید تا به کار و حرفه خود سرعت بخشید. شما می‌توانید اهداف واضح و مشخصی را بر هر جنبه از زندگی خود تعیین کرده و ...

 

به حرفه خود سرعت بخشید

کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید تا به کار و حرفه خود سرعت بخشید. شما می‌توانید اهداف واضح و مشخصی را بر هر جنبه از زندگی خود تعیین کرده و سپس برای دستیابی به آنها برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید برای کارتان برنامه‌ای را طرح کنید و روی برنامه‌تان کار کنید!

مسئولیت بیشتری طلب کنید

شما می‌توانید مسئولیت آنچه را که هستید و هر آنچه را که خواهید شد به طور صد در صد بپذیرید. شما می توانید از بهانه جویی و سرزنش دیگران امتناع کنید. شما می توانید از رئیس خود خواهش کنید تا مسئولیت های بیشتری به شما واگذار کند و وقتی که آنها را پذیرفتید تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن یک کار فوق العاده به کار برید.

از استعداد های ذاتی خود استفاده کنید

در کتاب عهد جدید مسیحیان در یکی از داستان های مربوط به استعدادها،‌ حضرت مسیح می فرمایند: " ای خدمتکار خوب و وفادار،‌تو در امور کوچک درستکار هستی اما من از تو استادی در کارهای بزرگ خواهم ساخت".

اگر در هر کاری که به شما واگذار می شود از توانایتان به نحو احسنت استفاده کنید آنگاه کارهای بزرگتر و مهمتری به عهده شما گذاشته خواهد شد و در نتیجه آن درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

تمامی خود را وقف پیشرفت مداوم کنید

کلید دست یابی به موفقیت در طولانی مدت این است که تمامی خود را وقف پیشرفت مداوم کنید. اگر شما هر روز کاری یک دهم درصد مولد­تر شوید، آنگاه هر روز کاری یک هزارم به جلو پیشرفت خواهید کرد. آیا این امکان پذیر است؟ البته که هست!

بهبود نسبی در زمان

اگر شما یک دهم درصد در هر روز تواناتر شوید به این معنی است که هر هفته پنچ دهم درصد مولد تر خواهید شد. نیم دهم درصد تواناتر شدن در هر هفته معادل است با 2 درصد بهترتر شدن در هر ماه و 26 درصد پیشرفت در هر سال. اثر تجمعی این بهبود نسبی را زمانی متوجه خواهید شد که پیشرفت فوق العاده‌ای کرده اید و ارزش کارتان به شدت افزایش یافته است.

چگونه بهره وری خود را دو برابر کنید

26 درصد بهره‌ورتر شدن در هر سال به این معنی است که می‌توانید در عرض دو سال و نیم عملکرد و بهره وری خود را دو برابر کنید. با این روش بعد از یک دهه، 1004 درصد بهره‌وری خود را افزایش داده‌اید.

دلیلی برای همه موفقیت‌های بزرگ

به این اصل،‌ قانون تجمعی و یا اصل پیشرفت افزایشی گفته می‌شود. این یک دلیل اساسی برای تمام موفقیت ها است: در کل هر کاری سخت به نظر می رسد اما با تقسیم آن به بخش های کوچک تر می‌توان به راحتی آن را انجام داد.

فردی مطمئن باشید!

تصمیم بگیرید و نه تنها 100 درصد بلکه 1000 درصد مطمئن باشید. خود را موظف به توسعه مداوم زندگی شخصی و حرفه‌ای خود کنید. بخوانید،‌ به برنامه های صوتی گوش کنید و دوره‌های اضافی را بگذرانید. این فرایند به طور کلی زندگی شما را دگرگون خواهد کرد.

تمریناتی برای عمل کردن

شما دو کار می توانید انجام دهید تا این ایده ها را فوراً‌ عملی سازید: اول برای بهتر شدن هر روزه خود برنامه‌ریزی کنید. برای کمک به پیشرفت کاری خود هر روز یک ایده جدید یاد بگیرید و به آن عمل کنید. اثر تجمعی شما را شگفت زده خواهد کرد. دوم اینکه صبور باشید. انتظار نتایج فوری و یا تغییرات یک شبه را نداشته باشید. داستان خرگوش و لاک پشت را همیشه به خاطر داشته باشید. هر روز کمی بهتر شوید و آینده شما از خودش مراقبت خواهد کرد!






تاریخ: سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:فرمولی برای پیشرفت مداوم,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی