اس ام اس روز
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

2431- نه تومیمانی، نه من، ونه اندوه،ونه... هیچ یک از مردم این آبادی. به حباب نگران لب این رودقسم، وبه کوتاهی آن لحظۂ شادی که گذشت، غصه هم خواهد رفت، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهدماند...(

2432- نشنو از نی. نی حصیری بیش نیست. بشنو از دل. دل حریم کبریاست. نی چو سوزد خاک و خاکستر شود. دل چو سوزد عالمی ویران شود.


2433- ميگن اونايي که رفيق خوشگل دارن ميرن بهشت،حال ميکني مفتي ميري بهشت.


2434- ميدونى فرق عزيزودلتنگ چيه؟عزيزكسیکه پيام ميخونه دلتنگ كسيكه پيام ميده


2435- ميدونى بهترين دوست كيه اوني كه اولين قطره اشكتو ميبينه دوميش رو پاك ميكنه و سوميش رو تبديل به خنده ميكنه(


2436- موقع نماز كه مىشد،فرشته چپ و راستش مىموندند كه چه كنند؛«اياك نعبد» را جزءحرفهاى خوب و ثوابها بنويسند يا جزء دروغهايش


2437- من يه sms كوچكم از گوشى صاحبم فرار كردم اومدم بگم اون تو رو خيلى دوست داره. الان بايد برگردم به اون چى بگم؟؟


2438- من هنوزم خواب ميبينم که دوره دوره وفاست-که اعتبار عشق به قدره ارزش آدماست من هنوزم خواب ميبينم که اين بازم قنيمته من هنوزم خواب ميبينم


2439- من از اشكي كه ميريزد ز چشم يار میترسم*از آن روزيكه اربابم شود بيمار میترسم*رها كن صحبت يعقوب و دورى وغم فرزند*من ازگرداندن يوسف سر بازار میترسم* همه گوينداين جمعه بيا! اما،درنگى كن*ازاين كه باز عاشورا شود تكرار میترسم*تمام عمرخود را نوكر اين خاندان خواندم *ازآن روزي كه منصب ميشود انكار میترسم. تعجيل درفرج آقا امام زمان (عج) ١٤صلوات


2440- مرگ از زندگى پرسيد.چرا من تلخم ولى تو شيرينى؟زندگى در جواب گفت:چون من دروغم ولي تو حقيقتى...(


2441- محبت شما چشمه ایست از جنس نور،ارادت من سلامی است از راه دور (


2442- مثل پرنده ای باش که برروی شاخه ای سست آوازمی خواند،شاخه می لرزد اماپرنده میخواند چون ایمان دارد که پرواز را می داند.


2443- ما وقت بي وقت دم وقت اول وقت وسط وقت خلاصه همه وقت به يادتيم


2444- ما جرعه نوش قطره آبی زکوثریم از امت رسول و محبان حیدریم مدح و ثنای آل محمد شعار ماست ما ریزه خوره دخت موسی بن جعفریم(


2445- ليوان ز لبت بوسه گرفت من ز ليوان/ديدي ز لبت بوسه گرفتم به چه عنوان


2446- گوينددنيا خواهي يادوست ؟گويم اي بيخبران:دوست من دنياي من است

2447- گويند باغبان عمري طولاني دارد چون با گل سروكار دارد ،ولي من عمر طولاني تر از باغبان دارم چون دوستى بهتر از گل دارم. (
2448- گه گاهي به يادت غزلي مي خوانم تا نگويي كه دلم غافل از آن عهد و وفاست.

2449- گرفتاری ها و ناراحتی های موقتی را بپذیر تا به آسایش برسی

2450- گرچه رندیم و خرابیم و نظر باز ولی *دامن کس نشود آلوده زناپاکی ما*باهمه رندیو بدنامی و ناپاکی ما*شبنم صبح خجل میشود ازپاکی ما

 






تاریخ: یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:اس ام اس,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی