اطلاع رسانی ایرانی با فکر اندیشه خدائی
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

اطلاع رسانی ایرانی با فکر اندیشه خدائی

جام نیوز را بخوانید ببینید

 


اتهام های تازه نشان می دهد مقام های آمریکا در به دام انداختن نهاد هایی که در دور زدن تحریم ها به ایران کمک می کنند جدی هستند. اما از طرفی دیگر این قضیه حاکی است وقتی حرف پول است خیلی ها حاضرند با ایران معامله کنند.

وقتی چهارمین طلا را در دانمارک گرفت و به ایران بازگشت، فقط سه ماه از انتخابات پر حادثه خرداد ۸۸ می گذشت و معترضین همچنان در خیابان بودند. آن ها از تلویزیون، تصویر اهدای مدال به رییس جمهور را دیدند.
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛
رسانه های داخلی همیشه از بی بی سی فارسی و سایر شبکه های ماهواره ای انتقاد می کنند و نسبت به زاویه دید آنها موضع منفی دارند. اما امروز به مناسبت روز خبرنگار، جام نیوز از خبرنگاران حرفه ای بی بی سی فارسی تقدیر می کند. شما هم می توانید با دیدن این فیلم نظرات خود را با ما و سایر مخاطبین مطرح کنید.

دوستان تاجر آقای اردوغان بسیاری از روزنامه های منتقد دولت را یکی پس از دیگری می خرند. حق سازماندهی گروه ها، آزادی مطبوعات و آزادی بیان و عقاید به طور آشکاری محدودتر شده و به طور گسترده ای صحبت های مردم شنود می شود، کسی جرأت ندارد با دوستان یا حتی با همسرش حرف بزند.

استاندارد چارتر: شما آمریکایی های عوضی چه کاره اید که به بقیه دنیا بگویید نمی توانیم با ایران معامله کنیم. بی بی سی: وقتی حرف پول است خیلی ها حاضرند با ایران معامله کنند.

معاون وزیر امور خارجه انگلیس: «روزنامه نگاری در ایران کاری خطرناک بوده و روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایران انگیزه‌ای برای جشن گرفتن این روز ندارند.»

آقای جلیلی از بیروت و پس از دیدار با مقام‌های بلندپایه لبنان به سوریه سفر کرده است، در این دیدار در مورد آزادی ایرانیانی که اخیرا در سوریه ربوده شدند، گفت و گو شده است

نمی دانم چه هزینه ای می خواهد بابت یک فرد داده شود در سازمانی که بیشترین سرمایه را در کشور دارد و بیش از 30 میلیون نفر تحت شمول آن هستند.





تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:اطلاع رسانی ایرانی با فکر اندیشه خدائی,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی