تیم اورکلاکینگ ایران در مسابقات Gigabyte GOOC
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

 

نایب قهرمانی تیم اورکلاکینگ ایران در مسابقات Gigabyte GOOC 2010

 
تیم اورکلاکینگ ایران، موفق به کسب مقام دومی در مسابقات انتخابی اورکلاکینگ GOOC 2010 گیگابایت شد

مسابقات Gigabyte GOOC، بزرگترین رقابیت‌های اورکلاکینگ در سطح جهان است که همه ساله با حضور بیش از ۱۰۰ تیم از ۴۰ کشور جهان برگزار می‌شود. بیست‌وهفتم خرداد ماه، تیم منتخب ایران، که متشکل از شهریار بارانی و سیاوش شجاعی به عنوان اورکلاکر و محمدرضا پناهی به عنوان نماینده رسانه‌ای ایران بود، در شهر جاکارتای اندونزی، به رقابت با ۲۴ اورکلاکر از آسیا و افریقا پرداختند. این مسابقه که جهت شناسایی سه تیم برتر آسیا و افریقا برای اعزام به مسابقه نهایی برگزار می‌شد، با نایب قهرمانی نمایندگان ایران به پایان رسید.

تیم ایران با کمترین اختلاف ممکن از تیم اول و با اختلافی زیاد از تیم سوم، در جایگاه دوم آسیا و افریقا ایستاد و به عنوان یکی از ۱۰ تیم برتر اورکلاکینگ جهان، جواز شرکت در مسابقات نهایی Gigabyte GOOC 2010 کسب کرد. مسابقه نهایی با حضور تیم‌های برتر مناطق امریکا، اروپا، چین، آسیا و اقیانوسیه، شهریور ماه امسال در شهر تایپه برگزار خواهد شد.


گیگابایت شهر جاکارتا اندونزی را به عنوان میزبان مرحله‌ی نهایی مسابقات انتخابی افریقا- آسیا سومین دوره از رقابت‌های آزاد اورکلاکینگ گیگابایت، موسوم به GOOC معرفی کرد. مسابقات GOOC هر ساله با حضور برترین اورکلاکرهای جهان برگزار می‌شود و در حال حاضر معتبرترین و بزرگترین مسابقات اورکلاکینگ در سطح جهان به‌شمار می‌آید. مسابقه انتخابی منطقه آسیا-افریقا امسال در مشهور‌ترین مرکز خرید شهر جاکارتا یعنی Mangga dua و در تاریخ ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد که سه تیم برتر به‌صورت مستقیم به مرحله نهایی مسابقات GOOC2010 راه خواهند یافت. مسابقه نهایی، شهریور ماه امسال در شهر تایپه برگزار خواهد شد.

امسال گیگابایت میزبان اورکلاکرهای برتر و برگزیده‌ای از کشورهای آرژانتین، استرالیا، بلژیک، چین، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، یونان، هنگ‌کنگ، مجارستان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، کره‌جنوبی، مکزیک، ایران، هلند، پرو، لهستان، رومانی، روسیه، صربستان، سنگاپور، آفریقای‌جنوبی ، اسپانیا، تایوان، ترکیه، انگلستان و امریکا خواهد بود. مسابقات جهانی، شهریور ماه در تایوان برگزار خواهد شد. مرحله نیمه نهایی و انتخابی آسیا-افریقا با حضور نمایندگان ۱۵ کشور و با حمایت برترین نام‌های سخت‌افزاری جهان برگزار خواهد شد.

تیم‌های برگزیده در مسابقه‌ی انتخابی افریقا-آسیا، در آینده نزدیک با تیم‌های برتر مناطق اروپا، آمریکای‌شمالی، آمریکای‌جنوبی و چین به رقابت نهایی خواهند پرداخت. این مسابقه در شهر تایپه و بعد از مشخص شدن تیم‌های برتر هر ناحیه در مسابقات نیمه نهایی منطقه‌ای برگزار خواهد شد






تاریخ: سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی