حفظ سلامتی واجب ترین عباد ت
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

I 
حفظ سلامتی واجب ترین عباد ت

ظهور علائم بیماری بزرگترین حکمت

دفع بیماری  بهره گیری از بهترین نعمت

بهبودی  بی نظیرترین دولت

PHخون خود را همیشه قلیا ئی ( 2/7 الی 5/7 )  نگهدارید
PH خون  که قلیا ئی باشد اکسیژ ن رسانی کاملتر انجام می شود
جوانی و شادابی شما مشهود تر است
رغبت انجام کارهای مثبت در شما بیشتر می شود
لبخند بر لب های شما همیشه غنچه می زند
ووووووووو همیشه سا لم خواهید بود.
با توجه به نوسان PH ادرار( 5/4 تا 8) مطلوبترین
آن که بستگی به تغذیه شما دارد  5/5  است
تغذیه درست + آرامش حقیقی+ورزش حساب شده+تنفس شاداب= PH  استاندارد = سلامتی جسم و روح
ولی متا سفانه د رزندگی امروز جهان چنین است
تغدیه نادرست+آرامش نامتعادل+ورزش نا موزون+ تنفس آلوده= PH متغیر و غیر استاندارد
= به ظاهر سالم ..بیمار و رنجور ...در اندوه وغم ...مضطرب و پریشان...رفتار های بی ثمر..روح افسرده
ولی ظاهرا  خندان


آن داروي گياهي يا شيميائي آن غذا ووو همه بصورت بي نظيري از فيلتر (( اكولوژيكي )) اين حشر ه عبور كرده است

هر گاه در درمان بیماری های خود از هر روشی  نا امید شدید ( منگو ) درمانی که بخش اصلی آن زنبور درمانی می باشد حتما شما را کمک خواهد کرد.
لازمه  یا فتن  بهترین مسیر درمان  اندیشیدن - مطالعه - و مشورت باز است -  هر گز بدون بررسی و مطا لعه  به من  مراجعه  نکنید و از راه تلفن نخواهید شما ر ا راهنمائی کنم  مگر بیمارانی که  قبلا  ( حد اقل یک جلسه) مستقیما با من درملاقات رو در رو قرار گرفته  و در مسیر درمان با این روش هستند. در مان بیماری شما و سلامتی  شما اینقدر ارزش دارد که سعی کنید با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس به این  نو ع درمان روی آورید. هر گز شتا بزده عمل نکنید و لی در درمان خود هم تا خیر نیند ازید . خواهشمندم به تذکرات من توجه  وبی جهت  تلفنی با من  تماس  نگیرید ...که از جواب دادن معذورم . من در درمان بیماری شما با توجه به چهل سا ل تجربه مطمئن هستم ..شما هم باید با اعتماد به نفس کا مل انتخاب کنید.
در غیر این صورت هر گز خود را سر گردان نکنید ووقت ذیقیمت بهبودی را از خود و دیگران سلب نکنید !
دانستنیهای لازم


لازمه  يا فتن  بهترين مسير درمان  انديشيدن - مطالعه - و مشورت باز است -  هر گز بدون بررسي و مطا لعه  به من  مراجعه  نكنيد و از راه تلفن نخواهيد شما ر ا راهنمائي كنم  مگر بيماراني كه  قبلا  ( حد اقل يك جلسه) مستقيما با من درملاقات رو در رو قرار گرفته  و در مسير درمان با اين روش هستند. در مان بيماري شما و سلامتي  شما اينقدر ارزش دارد كه سعي كنيد با اطمينان خاطر و اعتماد به نفس به اين  نو ع درمان روي آوريد. هر گز شتا بزده عمل نكنيد و لي در درمان خود هم تا خير نيند ازيد . خواهشمندم به تذكرات من توجه  وبي جهت  تلفني با من  تماس  نگيريد ...كه از جواب دادن معذورم . من در درمان بيماري شما با توجه به چهل سا ل تجربه مطمئن هستم ..شما هم بايد با اعتماد به نفس كا مل انتخاب كنيد.در غير اين صورت هر گز خود را سر گردان نكنيد ووقت ذيقيمت بهبودي را از خود و ديگران سلب نكنيد !

قابل توجه كليه ي بازديد كنندگان و بيماران محترم
در روش  زنبور درماني كه شخصا تجربه چهل ساله آن را داشته و بصورت خاص ارائه ميدهم نسبت به نوع بيماري و فرد بيمار متغيير و داراي پيچ و خمهاي درماني ويژ ه اي است  كه نياز مند تحمل صبر و واقع انديشي مي باشد و جاي هيچگونه شتابزدگي در آن نيست  ...كه لازم است تسليم مطلق باشيد .   لذا با مطالعه ي دقيق اين مسير را برگزينيد و منتظر نباشد بيماري دراز مدت خود را در مدت كوتاهي بهبودي بخشيد ...چرا كه نوسانات درماني اين مسير خود نشان دهنده اثرات مثبت و بازسازي كامل سيستم بدن بوده كه لازم به داشتن صبر و تحمل است ...در صورت شتابزدگي و كم حوصلگي هرگز به اين مسير درماني قدم نگذاريد...ولي بدانيد از مسيرهاي ديگر هم مخصوصا مواد شيميائي بي رويه نتيجه اي هم نگرفته و خود رادچار رنج و عذاب مضاعف خواهيد نمود ..وبا سپري شدن سالها رنج و هزينه مالي راه برگشت راهم مسدودخواهيد كرد...پس فكر كنيد ..مطالعه كنيد و عقلاني عمل كنيد و گفته هاي مرا هرگز فراموش نفر مائيد.


كاملا دقت كنيد كه چه عرض مي كنم
لذا روش رنبور درماني براي برخي بيماري ها و بعضي بيماران فوري جواب ميدهد و براي برخي در كوتاه مدت و بعضي بيماريها و بيماران در ميان مدت و گروهي به تدريج و در دراز مدت كه در هر حالت نوسانات و پستي و بلندي هاي مسير درمان  با مقايسه با ساير روش هاي  مضر ( بخصو ص روشهاي شيميا ئي) قابل تامل و مطالعه مي باشد و اين امر چون به چندين سال تجربه نياز دارد بايد به سفارشات و گفته هاي مشفقانه من اعتمادو باصبروحوصله و اعتماد كامل گام برداريد و بدانيد همين امر در روحيه (زنبور درمانگران) تاز پا به ميدان گذارده هم ايجاد شك و ترديد در درمان نموده و زاويه ديد انها را محبوس و محدود نموده است...و لي بنده خير خواهانه و ازبعد انساني عر ض ميكنم اين مسير به همان ميزان كه در آيه مباركه (نحل) خداوند فرموده است داراي  قدرت درماني بي نظيري است ...كه فقط بر صابرين و حقيقت پويان آشكار خواهدشد .
به همین دلیل باید به زمان درمان و نوع روش درمان و استفاده از چندین روش جانبی
که من به آن نام ( منگو) داده ام توجه و به تنهائی به یک روش کلیشه ای و یک پایه
خیره نشوید ..ولی برای بعضی بیماری ها تک روشی ( فقط سم زنبور) هم می تواند
اثر گذار باشد ( به تمام پیچیدگی ها با ید توجه شود ) و این آسان نیست مگر رنج تجربه
را بر خود هموار کنید.





تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:حفظ سلامتی واجب ترین عباد ت,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی