تصاویر زیبای خبری 24 ساعت گذشته
معماری درون صنایع دستی
هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی . . .

بهترین تصاویر خبری 24 ساعت گذشتۀ جهان، بخشی انحصاری در سایت ما که شامل عناوین و توضیح خلاصه ای در مورد تصویر خبری نیز می باشد. امیدواریم این بخش مورد توجه خبر دوستان و دوستداران هنر عکاسی، مخصوصاً عکاسی ژورنالی قرار گیرد.

 

عکس از آجیت سولانکی/ آسوشیتدپرس- زنان متاهل هندی در حال اجرای تشریفات مذهبی در فستیوال روز شوهر که عموماً در شمال هندوستان برگزار می شود و در آن زنان برای سلامتی و طول عمر همسرانشان یک روز کامل روزه می گیرند.

 

عکس از آلی سانگ/ رویترز- یک قطار سریع السیر که در خط تازه ایجاد شدۀ شانگهای-هانگژو در چین در حال جابجایی اولین مسافران می باشد.

 

عکس از پاولا برانستاین/ گتی ایمجز- کودک 14 سالۀ افغانی در کلینیک تخصصی نوعی بیماری پوستی به نام "لایشمانیاسیس" که توسط سازمان جهانی سلامت حمایت می گردد. این بیماری که از طریق حشره ای منتقل می شود سبب ایجاد خراش های شدیدی بر روی پوست، خصوصاً صورت می شود. این بیماری در بین فقرای افغانی که اکثراً بر ری زمین می خوابند شایع است.

 

عکس از لوافی لاربی/ رویترز- الجزایر و جمع آوری خرما در فصل برداشت

 

عکس از کایران دوهرتی/ دبلیو پی ای/ گتی ایمجز- ضیافت امیر امارات "شیخ حامد بن خلیفه الثانی" و همسرش در بازدید از بریتانیا، در تالار "سینت جورج" در "قلعۀ ویندسور"

 

عکس از سث وینگ/ آسوشیتدپرس- "واکینگ دد" یا به راه افتادن مردگان، یکی از پیش نمایش های فستیوال شب ترس یا همان "هالووین" بر روی پل معروف بروکلین در نیویورک

 

عکس از سرژیو مورائس/ رویترز- برزیل و تلاش تیم نجات برای برگرداندن یک وال به گل نشسته به دریا

 

عکس از ژاکلین مارتین/ آسوشیتدپرس- باغ وحش ملی در واشینگتون و یکی از چهار بچه شیر دو ماهه در حال شنا در استخری پوشیده از برگ های خزان

 

عکس از رویترز- یکی از انشعابات خشک شدۀ رود بزرگ آمازون که یک برزیلی به راحتی در حال گذر از آن است.





تاریخ: سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط عشق خدائی لرستانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی